Ben er weer!

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Zoals sommigen van jullie weten, is mijn site er even uit geweest. Dit was allemaal erg vervelend en had te maken met de hostpartijwaar reismee.nl al haar data op had staan. Inmiddels is de reisblog site veranderd van host en zijn er voorzorgsmaatregelen genomen zodat dit nooit meer kan gebeuren.

Nu is er door deze bijzonder lange storing wat data verlies opgetreden, en ben ik helaas sommige van mijn verhalen kwijt geraakt... Dat is jammer, maar niet het einde van de wereld, aangezien ik van veel verhalen een backup op mijn laptop heb staan. Alleen niet van ieder verhaal dat ik geschreven heb! Gelukkig voor jullie, en nog veel gelukkiger voor mijzelf, heeft, moet en wil mijn lieve oma absoluut geen computer, email of internet, en is ieder verhaal door mijn moeder uitgeprint zodat ook oma van haar kleinzoon kan lezen.
Het zal me even wat uurtjes typen kosten, maar dan staat alles er weer gewoon op! De reismee website heeft als excuus mij ruimte gegeven om 5000 foto's te plaatsen die onbeperkt geldig is enwaar ik bijzonder blij mee ben!

Het enige dat dan nog overblijft zijn de mensen die bij mijn reisblog site stonden ingeschreven. De helft van de email adressen die op de lijst stonden zijn verdwenen. Wat ik dus wil vragen aan de mensen die wel een email over dit verhaal hebben gekregen, is om even rond te vragen of iemand laatst nog een mailtje heeft gehad van mijn site. Als dat namelijk niet het geval is zullen ze zich (als ze nog willen uiteraard) opnieuw in moeten schrijven voor de mailing lijst.
Ik dank u allen bij voorbaat alvast.

Ondertussen, ergens in Australie

De hotel manager is twee weken met vakantie naar Engeland. Haar opa gaat erg achteruit en ze wou graag afscheid nemen. Omdat er niemand anders is buiten mijzelf om het hotel te managen, bevind ik mij nu al een week in de positie van absolute machthebber... En dat bevalt me erg goed... (cynisch bedoeld natuurlijk)
In ieder geval, de eerste van September is ze weer terug, dus dan mag ik weer een dagje vrij. Tot die tijd begin ik iedere morgen om 08:00 en sluit ik de deuren 's avonds als de kroeg dicht gaat. Lange dagen, korte nachten maar ook een hoop gezelligheid met iedereen en veel dankbare klanten.

6 September is de dag dat ik Australie zal verlaten. Het ticket is al geboekt met bestemming Bali! In Bali komt mijn neef Ben mij opzoeken, en zullen we samen gaan reizen voor onbeperkte tijd. Heel veel meer heb ik niet te melden op het moment! Het werkende leven is hier niet veel anders dan in Nederland...
De volgende keer dat jullie van mij horen zal ik ergens in Azie zijn en heb ik zeker veel meer vehalen te vertellen over alle avonturen die ik nog wil gaan beleven!!

Catch ya later guys!

Mike.

Reacties

Reacties

Roos Peters

Mike,

Leuk om weer eens wat van je te lezen (al is het kort maar krachtig voor jouw doen hihi).
Heel veel plezier!

TIP: Volgens mijn oom is voor de natuurliefhebber de Komodo eilanden een echte aanrader als je richting Bali gaat!

Huck

Dat duurde effe! Ben benieuwd naar je reisverhalen :)

olga

bedankt voor je telefoontje
tante An was blij weer wat te horen en ik ook!
heel veel succes de laatste dagen en hoop op nieuwe reisverhalen
Ben is nog hier en is echt van plan een goede reispartner te worden met nieuwe fotocamera
Tom komt zondag
Gitte is weer naar huis ,je ziet er is weer veel te beleven hier
goeie reis en tot gauw

Diane

Yeahhh naar Bali...onwijs mooi daar en als je nog wat tips wilt!!! Heb je al een idee waar je ongeveer wilt gaan verblijven en voor hoe lang?Lekker gebakken nasi met satay eten :-) Heel veel plezier en wij zitten dan in het westen van Noord-America dus we volgen elkaar op facebook! X

Diane

En misschien nog een paar dagen naar Lombok vanaf Bali en de Gili eilanden? Have fun

Hennyplaisier

Heb je verhalen gemist Mike!

Ons mams...

He, he, je bent er weer!

Tom

Dag Neef,
Absolute machthebber haha, geen kapsones he? Maar het gaat je dus goed daar, goed om dat te horen. Wij zijn net teruggekomen uit Frankrijk, we zijn ook een dag bij Marcelle gebleven. Die woont sinds vorig jaar in een een plaats in Mayenne, wat dichter bij tante dan Parijs. Een heel leuk dorp en als je in Frankrijk komt zeker het bezoeken waard. Veel plezier met mijn broertje straks!
Tom

Massimo en Alice

Hé jarige Job!
Hartelijk gefeilciteerd met je verjaardag and have fun in Indonesië!

Groetjes van Massimo en Alice xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!