De fotocamera.

Haaaaaaaaaai!

Afgelopen maandag heb ik het belangrijkste gereedschap van mijn hele reis in huis gehaald; mijn fotocamera. Het is een fantastisch apparaat dat ik op aanraden van 'Don Puffo' heb aangeschaft. Het is de Fuji X10 camera die haarscherpe foto's maakt! Hij heeft een vaste zoomlens waardoor ik niet met verschillende losse hoef rond te sjouwen en nog een hoop meer goede dingen, maar die moet ik nog ontdekken.. maar wat een mooie camera!!!

Ook heb ik nog meer goed nieuws! Ik heb sinds gisteren ruim 2/3 van het bedrag gespaard dat ik mee wil nemen! Dat betekent dat ik op schema zit en als ik zo doorga het ruimschoots ga redden.
Maar ik ben er natuurlijk nog lang niet. Het duurt nog even en ik heb nog 5 maanden te werken voordat ik wegga, wat een hele tijd lijkt. Maar wat iedereen zegt, en ook meer dan waar is; Voordat je weet is het zover. Dat is zo denk ik dan. Hoe zal ik ervoor staan als ik alles geregeld heb en het dan zover is? Zal ik twijfels hebben, zal ik niet meer weg willen gaan, zal ik angstig worden, of zal het me helemaal niks doen en me pas in het vliegtuig in slaap huilen door me af te vragen wat ik eigenlijk in godsnaam aan het doen ben?

Dat zien we dan wel weer. Het is spannend! Het is een avontuur! En ik heb er zin in! Nog 5 maanden te gaan.

mike.

Reacties

Reacties

Donna Rianne

Nog even doorbikkelen, en dan gewoon die sprong in het diepe springen!! Credo que tu posse gli fare!!

Tom

Kom op jongen.. maak je geen zorgen over wat zal gebeuren wanneer je in de metalen vogel zit.. Het gaat heel wat worden ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!