Hij is binnen!!!

Maandag 3 December om 15:10 op brussel airport is het zover. De Wereldreis begint! Een klein uur geleden heb ik het vliegticket geboekt. Eindelijk is er bevestiging, de zekerheid dat ik wegga! Ik kan niet wachten, na jaren tegen iedereen gezegd te hebben dat ik een wereldreis wil gaan maken, is het eindelijk zover. Stap één is in handen!

Ik ben vervuld van geluk, een droom die werkelijkheid wordt na zolang wachten! Ik besef het eigenlijk zelf nog niet, de angst voorbij, de pret begint. Eerlijk gezegd heb ik nog niet eens zo'n goed beeld van wat ik precies ga doen als ik eenmaal in Afrika aankom, geen idee waar ik precies naartoe wil of wat me eigenlijk allemaal te wachten staat..

En weet je wat?

I DON'T GIVE A SHIT!

Want IK ga op wereldreis. En dat kan niemand meer van me afpakken!!!

Reacties

Reacties

Petra V.

Hoi Mike
Weer een stapje dichter bij je doel!!
Het lijkt nog ver weg, maar je zal zien, het is zo december en dan ga je!
Veel voorpret toe gewenst en we blijven je volgen!!

Groetjes van je tante en oom uit Lisse xxx

Nyssa

Spanneeend! Ben wel jaloers op je hoor ;) (al heb je er natuurlijk hard voor gewerkt). Heel veel plezier en succes alvast!

Rob

He Mike,
Gaaf. EN het wordt de komende tijd alleen maar leuker, als je stukje bij beetje op de rit hebt staan.

Rianne.

Je jubel telefoontje sprak boekdelen!!! Gaaf joh, het begin is er nu, je gaat echt in december weg...

Tommelebom

Hey mike! Ja, ja nu kun je echt niet meer terug ;) Leuk hoor ben heeeuuul benieuwd hoe het nu in Oeganda is na al die tijd. Want eigenlijk is het best al weer lang geleden dat we daar voor het laatst waren! zat laatst nog de foto's te bekijken.. those were the days :) Regelse nog even ;)
Gr

Terez

Waauw!! echt SUPER!! Het is je eindelijk gelukt, en ik gun het je zoooo ontzettend!!! Mike JE GAAT OP WERELDREIS!!! :D :D :P ;) Nu nog even lekker wegdromen en dan is het zo december :)

Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!