Zeezicht anno 2012

Lieve allemaal!

Ik zit hier heerlijk in de zon, op het terras bij zeezicht mijn blog te schrijven. Overal mensen, muziek klinkt uit de boxen en overal wordt gelachen. Een betere vrije dag kan ik mij niet wensen!




Het strandseizoen is weer begonnen en dus ben ik veel aan het werk, druk aan het sparen voor die ene grote reis die eind dit jaar gaat beginnen. Het kriebelt, en niet zo'n klein beetje ook. Het gevoel van totale vrijheid, doen en laten wat je zelf wil, aan niks en niemand iets verplicht zijn..
Maar ook angst. Vrees om alles zomaar achter te laten voor wat het is, geen werk meer, roeien met de riemen die je hebt en het beste ervan maken.
Binnenkort zal ik mijn eerste vliegticket aanschaffen. Het ticket naar Uganda. Pas als ik dat gedaan heb zal mijn reis werkelijkheid worden, een droom die tastbaar wordt. Daar wacht ik al zó lang op, dat het verlangen ernaar ongelofelijk groot is!

Enkele weken geleden was ik in Leiden en heb ik de Joho winkel bezocht. Daar heb ik enkele dingen aangeschaft die ik nodig zal hebben tijdens mijn reis. De voorpret is reeds begonnen! Ook ben ik zo langzamerhand op zoek naar een geschikte fotocamera, alles moet uiteraard in details vastgelegd worden zodat ik iedereen kan laten meegenieten tijdens, en na mijn reis.

Maar zoals ik al zei, het strandseizoen is weer begonnen. De komende maanden zit ik hier lekker in de zon (als de zon gaat schijnen) en verdien ik de rest van mijn wereldreis bij elkaar. Met de dag kom ik dichter bij mijn vertrekdatum, alhoewel die pas werkelijkheid wordt als ik dat ene vliegticket bemachtig...

Dus als je even tijd hebt, ben je van harte uitgenodigd om lekker wat te komen drinken bij zeezicht!
Voor nu laat ik het hierbij. De volgende keer dat ik schrijf zal ik een vliegticket in mijn bezit hebben!!!

Groetjes,
Mike.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!