Welkom!

Hee!

Welkom hier op mijn reisblog. Hier zal ik verslag gaan doen over alles wat ik mee ga maken tijdens mijn wereldreis. Ik zal blogs schrijven en foto's posten om jullie zoveel mogelijk mee te laten genieten van mijn ervaringen en ontdekkingen. Natuurlijk is er niet overal waar ik kom op iedere hoek van de straat een internetcafé, dus niet raar opkijken als ik twee weken niks van me laat horen.

Ik ben nu zoveel mogelijk aan het voorbereiden, niet te vergeten dat ik nog ruim 2/3 van het geld dat ik mee wil nemen nog bij elkaar moet gaan werken! Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik dat voor elkaar kan boksen.
Ook heb ik al een lijst gemaakt van wat ik mee wil gaan nemen, en hoe ik in globale vorm mijn reis wil gaan maken. Hier de planning tot zover:

  • 1. Vliegen van Brussel naar Entebbe (Oeganda)
  • 2. Overland van Oeganda naar Zuid-Afrika
  • 3. Vliegen van Kaapstad naar Buenos Aires (Argentinië)
  • 4. Overland van Buenos Aires naar Santiago (Chili)
  • 5. Vliegen (retour) van Santiago naar Paaseiland
  • 6. Overland van Santiato naar Los Angeles (USA)
  • 7. Vliegen van Los Angeles naar Auckland (Nieuw-Zeeland)
  • 8. Overland van Auckland naar Christchurch
  • 9. Vliegen van Christchurch naar Sydney (Australie)
  • 10. Overland van Sydney naar Perth
  • 11. Vliegen van Perth naar Kuala Lumpur (Maleisië)
  • 12. Overland van Kuala Lumpur naar Beijing (China)
  • 13. Met de Trans-Mongolië express van Beijing naar Moskou (Rusland)
  • 14. Vliegen van Moskou (of met de trein) terug naar huis.

Dit is dus (ongeveer) het plan van de reis die ik wil gaan maken! Er ligt niks vast dus kan er nog van alles veranderen. Ik wil 15.000 euro meenemen op reis, natuurlijk red ik het daar niet mee tot het einde, dus wil ik in Australië gaan werken om de rest te bekostigen.

Ik hoop jullie hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd, verder kan ik alleen nog zeggen: 'Blijf me volgen'!

Groet,

Mike.

Reacties

Reacties

Anne R

Wow! Wat super vet zeg.. ik ben echt jaloers!
Ben benieuwd naar al je avonturen. Heb je al enig idee wanneer je ongeveer gaat vertrekken?
Heel veel succes met de voorbereidingen..

xxx

Anne van Leeuwen

Wat een top itinerary Mike! Echt een droomroute! :D Ik ga je natuurlijk op de voet volgen vanaf mijn laptopje thuis :). Liefs!

Mike

Het plan is begin December. Dan is net het regenseizoen in Oeganda voorbij, lijkt me wel zo handig!

Eelkje

Hoi Mike! Wat cool dat je nu eindelijk op reis kan! Ik ga je volgen hoor! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!